Welcome to ТКМ форум

  TKM Forum, like most online communities, invites you to register. Registration is a simple, free process that requires minimal information.

Become part of the TKM Forum by creating an account. Log in and
 - start new topics or reply to others in forum topics or in personal messages,
 - subscribe to topics and forums to receive prompt notifications of replies to them by email,

 - make out your own profile page and make new friends,
 - Enjoy communicating with like-minded people on topics that interest you.


Sign in to follow this  
Ilka

Загадочный К-126Н

Recommended Posts

Ilka

Итак имеем карбюратор К-126Н.На карбе один винт регулировки открытия дросельной заслонки и всего лишь один винт на том месте,где у нормального карба их два.Снова загадка.Как отрегулировать это чудище?При попытке регулировать его как в библии на машине начинает возрастать число оборотов,крутить назад боюсь)))Кто и что подскажет)

Edited by Ilka

Share this post


Link to post
Share on other sites
kirik
Итак имеем карбюратор К-126Н.На карбе один винт регулировки открытия дросельной заслонки и всего лишь один винт на том месте,где у нормального карба их два.Снова загадка.Как отрегулировать это чудище?При попытке регулировать его как в библии на машине начинает возрастать число оборотов,крутить назад боюсь)))Кто и что подскажет)

нормальный - это озон чтоли?))) к126 аналогично солексу регулируется, обороты у него повышаются/понижаются упорным винтом заслонки...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ilka

А качество смеси тогда чем?Нормальный тогда это ДААЗ 2140)))

 

 

По дыму сделал вывод,что смесь богатая.Чем обеднять?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Жека412

Этим винтом, он качества и есть...

Share this post


Link to post
Share on other sites
kirik
А качество смеси тогда чем?Нормальный тогда это ДААЗ 2140)))

 

 

По дыму сделал вывод,что смесь богатая.Чем обеднять?

дааз2140 это и есть озон, нормальным назвать его нельзя)))

тот самый один винт на корпусе - качество смеси, упорный винт заслонки в данном случае можно считать вином количества...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.